بازاریابی درونگرا یا ربایشی

بازاریابی درونگرا یا ربایشی

تقریبا همه ­ی ما تا به حال در مورد مسائل مختلفی توی اینترنت جستجو کردیم … بعضی از این جستجوها با هدف خرید یک کالا یا خدمت انجام شده و درنهایت جستجوی ما ، یک محصول رو خریداری کرده­ایم . در چنین موقعیتی ، ما درگیر یک فرایند بازاریابی درونگرا ( ربایشی یا جاذبه­ای) یه به انگلیسی Inbound Marketing شده­ایم !

توی این نوع بازاریابی تمرکزمون روی جذب مخاطب به سمت کسب و کارمونه و مشتری به دلخواه خودش به سمت ما میاد !

با افزایش کیفیت رسانه ­های خودمون به جای این که دنبال پیدا کردن مشتری باشیم کاری می­کنیم که مشتری در زمان نیازش، کسب و کار ما رو پیدا کنه !

با تولید محتوای خوب و متناسب با مخاطبانِ مورد هدفمون و انتشارشون در رسانه ­های ارتباطی مناسب ، می­شه به راحتی مشتریان رو جذب کرد !

یادتون باشه که بازاریابی ربایشی

  • راهی برای جلب اعتماد مشتریانه
  • منجر به معرفی بیشترِما می­شه

اما رشد کسب و کار به این روش زمان بره !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *