تفاوت آسانسور و راه پله در گوگل (Google Adwords vs SEO)

تفاوت آسانسور و راه پله در گوگل (Google Adwords vs SEO)

این سوال بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین هست که: روی سئوی سایت کار کنیم یا در گوگل تبلیغ کنیم؟ بهترین راهکار استفاده ترکیبی از سئو و تبلیغات گوگل برای نگهداری برند در نتایج بالای صفحات جستجو است. حتی اگر رتبه و موقعیت بالایی در نتایج طبیعی گوگل داشته باشید باز هم برای هدف قرار دادن کاربرانی که ممکن است با برند شما آشنا نباشند باید از ادوردز نیز استفاده کنید .

برخی از فاکتورهایی که به هنگام تصمیم گیری در مورد اختصاص منابع برای سئو و ادوردز باید مدنظر داشته باشیم :

1 . برای اینکه بتوانید نتایج حاصل از فرایند سئو را مشاهده کنید باید زمان زیادی نسبت به گوگل ادودرز منتظر بمانید اما نتیجه حاصل از سئو می تواند رتبه بالاتری در نتایج جستجو برای برخی از کلیدواژه ها داشته باشد. نتایج حاصل از گوگل ادوردز آنی و فوری است .

۲. گوگل ادوردز می تواند از ابتدای شروع کمپین ترافیکی را به سمت سایت هدایت کند. این موضوع برای سایت های جدید یا خدمات و محصولاتی که فصلی هستند مفید خواهد بود.

٣. به کمک گوگل ادوردز می توانید کلید اوژه های بیشتری را در یک زمان واحد هدف قرار دهید اما در فرایند سئو باید بر روی کلمات کلیدی اندکی تمرکز کنید که نتایج بهتری برای شما دارد .

4 .گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد با هدف قرار دادن واژه های جدیدی که بازدید کنندگان به دنبال آن هستند، واکنش سریعی به تغییرات بازار داشته باشید. این موضوع برای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی بسیار مفید خواهد بود .

۵. ادوردز برای گوگل و سایت هایی است که از گوگل ادسنس استفاده می کنند أما اصول سئو را می توان برای تمامی موتورهای جستجو به کار برد .

از آنجایی که نتایج حاصل از گوگل ادوردز سریع تر خود را نشان می دهد استفاده از آن ایده خوبی خواهد بود اما به خاطر داشته باشید که نباید فرایند سئو را فراموش کنید .

باید کارخود را با سئو، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی آغاز کنید تا نتایج بهتری کسب نمایید. این سه ابزار همه ی آن چیزی است که شما برای موفقیت طولانی مدت در دنیای آنلاین به آن نیاز دارید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *