نقش الگوریتم BERT درنتایج جستجو از نظر متخصصان سئو

نقش الگوریتم BERT  درنتایج جستجو از نظر متخصصان سئو

Duane Forrester با سابقه 20 سال فعالیت در زمینه ­ی جستجو:

اگر شما بر روی هدف مشتری متمرکز شوید ، به وضوح می ­فهمید که در کجای آن مسیر قرار دارید .

با ارائه بهترین پاسخ­ها برای سوالات موجود در آن مسیر ، می­توانید با اطمینان بیشتری مشتریان بالقوه را حفظ و تبدیل به مشتریان دائمی کنید.

Keith Goode سرپرست استراتژیک سئو در IBM:

 ما در این جستجو باید تلاش­های خود را بسیار فراتر از خرید گسترش دهیم تا محتوایی که نیازهای پس از فروش را برطرف می­کند ، مانند پشتیبانی ، فرصت­های تبلیغاتی ، اجتماع سازی و ماندن در خریدهای بعدی را در نظر بگیریم .

Sam Hollingsworth  مدیر جستجوی Elevation Thousand Ten:

همیشه روی مشتریان خود تمرکز کنید . خیلی از برندها آن چیزی که برای جذب و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود انجام می­دهند را فراموش می­کنند یا در درک آن ناکام می­مانند . مشتریان به دنبال ارزش واقعی هستند . آن­ها می­خواهند بدانند که شما در کنارشان هستید ، می­توانند به شما اعتماد کنند و در روابط طولانی مدت ( که امیدوارم مادام العمر باشد) شریک قابل اعتمادی هستید .

Carolyn Lyden مدیر سئو و صاحب Search Hermit:

 امیدوارم که در سال 2020 تغییری ایجاد شود که ما به سمت جستجوی کیفی و انسان محور برگردیم .

بسیاری از بازاریاب­های محصول که خدمات خود را به بازار عرضه می­کنند ، هرگز رو در رو با مخاطبان هدف خود صحبت نکرده اند.

Sarah Gurbach  مدیر ارشد حساب کاربری و جستجوی Seer Interactive:

بدون اینکه با مشتریان خود صحبت کنیم وبدانیم که چرا آن­ها به روشی که می­بینند رفتار می­کنند ، توانایی خود را در ایجاد یک استراتژی هوشمندانه و کلی نگر محدود می­کنیم . در سال 2020 ، توصیه می­کنم بروید و در کنار مشتریان خود بنشینید با آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید در مورد جستجوشان برای خرید ، نحوه استفاده آنها از جستجو، آنچه درباره سایت شما فکر می­کنند ، برای شما تعریف کنند. از این اطلاعات در هر تصمیم که می­گیرید استفاده کنید .

Ryan Jones  مدیر گروه سئو  Public Sapient:

این بزرگترین ترفند در سال 2020 خواهد بود . اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، شرکت­ها مجبور هستند جلوی پنداشتن سئو را به عنوان چاشنی که فقط استراتژی دیجیتالی خود اضافه می­کنند ، متوقف کنند و در عوض با آن به عنوان یک عنصر اصلی برنامه تجاری خود رفتار کنند . متخصصصان سئو  باید برای درک کامل بازاریابی و پشته دیجیتال ، مهارت­های خود را پرورش دهد . به این صورت که کمتر در رفع مشکلات سئو و بیشتر در مورد رفع مشکلات بازاریابی و تجارت صحبت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *