۵ ترند بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰

۵ ترند بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰

فیلم های ویدئویی و پخش زنده

به گفته هاب اسپات ، 54 درصد از مخاطبان علاقه مند به تماشای محتوای ویدئویی بیشتری در خصوص برندهای مورد علاقه شان هستند. در نتیجه تحقیقات نشان می دهد که اگر شما می خواهید با استفاده از بازاریابی محتوا با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید و تعاملتان را در سال ۲۰۲۰ افزایش دهید ، باید بیشتر از ویدئو استفاده کنید.

موتورهای جستجوی صوتی

با توجه به گزارش کانالیز در خصوص بازار جهانی دستگاههای جستجوی صدا، متوجه افزایش ۱۸۷ درصدی فروش این ابزارها در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ می شویم . این آمار در سال ۲۰۱۹ رشد بیشتری داشته است. مردم امروز ترجیح می دهند به جای آنکه متنی را بنویسند،  آن را ضبط کنند . به همین دلیل شما باید برای بهینه سازی محتوای صوتی خود تلاش کنید؛ چرا که مردم کتاب های صوتی و پادکست را به محتوای نوشتاری ترجیح می دهند .

تصاویر و لنزهای واقعیت افزوده

فیلترهای تولید شده توسط ابزارهای قدرتمند واقعیت افزوده که پلتفرم هایی مثل اسنپ چت برای کاربران خود فراهم کرده اند، توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است . مردم دوست دارند خود را در اشكال بصری متنوع ببینند . فیلترها و لنزهای واقعیت افزوده به کاربران کمک می کند تا محتوای بصری جالب ایجاد کنند .

بازاریابی محاوره ای

بیشتر کسب وکارها در یک دهه گذشته به این نتیجه رسیده اند که سریع ترین راه برای ترغیب خریداران از طریق صحبت با تک تک آنهاست . زمانی که شما با مخاطبان خود یک گفت وگوی شخصی داشته باشید . نه تنها تجربه خرید آنها را لذت بخش می کنید ، بلکه می توانید چیزهای زیادی را در مورد مخاطبان خود یاد بگیرید. دانستن ذائقه مخاطب ها به شما کمک می کند بهتر از گذشته بازاریابی انجام دهید .

محتوای پویا و شخصی سازی شده

امروز، مشتریان انتظار دارند ایمیل هایی دریافت کنند که به شخصی سازی نیازهای آنها کمک می کند. آمار اینستا پیج نشان می دهد ۵۴ درصد از فروشندگان با ارسال تخفیف های شخصی سازی شده براساس نیازهای مشتریانشان، فروش خود را افزایش داده اند . به یاد داشته باشید که محتوای تولیدی شما بهتر است براساس آمار، رفتارها و علایق کاربران تغییر کند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *