5 قانون بازاریابی با رسانه های اجتماعی

5 قانون بازاریابی با رسانه های اجتماعی

قانون گوش دادن : موفقیت در رسانه ­های اجتماعی به گوش دادن بیشتر و سخن گفتن کمتر نیاز داره . مطالب مخاطبان هدف خودتون رو بخونید و به گفتگوهاشون بپیوندید تا مطالب مهم را بشناسید . اونوقت می­تونید محتوایی تولید کنید که رضایت مخاطبان را به دنبال داشته باشه .

قانون تمرکز : در شبکه­ های اجتماعی بهتره کاری تخصصی انجام بدید تا این که آچار فرانسه باشید . یک رسانه اجتماعی متمرکز در مقایسه با رسانه گسترده­ای که سعی داره برای همه مردم محتوا تولید کنه شانس بیشتری برای موفقیت داره .

قانون کیفیت : کیفیت بر کمیت ارجحیت داره . بهتره 1000 مخاطب آنلاین داشته باشید که مطالبتون رو می­خونن ، اون­ ها رو به اشتراک می­ذارن و با مخاطبان خودشون درباره­ اش بحث می­کنن تا اینکه 10000 مخاطب داشته باشین که بعد از تماس اول با شما ناپدید می­شن .

قانون سپاسگزاری : در دنیای حقیقی افرادی که حتی یکبار با شما تماس داشته باشن رو فراموش نمی­کنید ; در فضای مجازی هم باید به همین شکل رفتار کنید . همیشه از کسانی که با شما در ارتباط هستند سپاسگزاری کنید .

قانون دسترسی : نباید مطلب خودتون رو منتشر کرده و سپس ناپدید بشید . در دسترس مخاطبان باشید و در بحث ­ها شرکت کنید . اگر به مدت چند هفته یا چند ماه ناپدید بشید،مخاطبان شما رو با افراد دیگه جایگزین می­کنن .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *