وبسایتی برای ثبت تمامی لینک مطالب شما در سایت ما
نقش الگوریتم BERT درنتایج جستجو از نظر متخصصان سئو

Duane Forrester با سابقه 20 سال فعالیت در زمینه ی جستجو:
اگر شما بر روی هدف مشتری متمرکز شوید ، به وضوح می فهمید که در کجای آن مسیر قرار دارید .
با ارائه بهترین پاسخها برای سوالات موجود در آن مسیر ، میتوانید با اطمینان بیشتری مشتریان بالقوه را حفظ و تبدیل به مشتریان دائمی کنید.
Keith Goode سرپرست استراتژیک سئو در IBM:
ما در این جستجو باید تلاشهای خود را بسیار فراتر از خرید گسترش دهیم تا محتوایی که نیازهای پس از فروش را برطرف میکند ، مانند پشتیبانی ، فرصتهای تبلیغاتی ، اجتماع سازی و ماندن در خریدهای بعدی را در نظر بگیریم .
Sam Hollingsworth مدیر جستجوی Elevation Thousand Ten:
همیشه روی مشتریان خود تمرکز کنید . خیلی از برندها آن چیزی که برای جذب و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود انجام میدهند را فراموش میکنند یا در درک آن ناکام میمانند . مشتریان به دنبال ارزش واقعی هستند . آنها میخواهند بدانند که شما در کنارشان هستید ، میتوانند به شما اعتماد کنند و در روابط طولانی مدت ( که امیدوارم مادام العمر باشد) شریک قابل اعتمادی هستید .
Carolyn Lyden مدیر سئو و صاحب Search Hermit:
امیدوارم که در سال 2020 تغییری ایجاد شود که ما به سمت جستجوی کیفی و انسان محور برگردیم .
بسیاری از بازاریابهای محصول که خدمات خود را به بازار عرضه میکنند ، هرگز رو در رو با مخاطبان هدف خود صحبت نکرده اند.
Sarah Gurbach مدیر ارشد حساب کاربری و جستجوی Seer Interactive:
بدون اینکه با مشتریان خود صحبت کنیم وبدانیم که چرا آنها به روشی که میبینند رفتار میکنند ، توانایی خود را در ایجاد یک استراتژی هوشمندانه و کلی نگر محدود میکنیم . در سال 2020 ، توصیه میکنم بروید و در کنار مشتریان خود بنشینید با آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید در مورد جستجوشان برای خرید ، نحوه استفاده آنها از جستجو، آنچه درباره سایت شما فکر میکنند ، برای شما تعریف کنند. از این اطلاعات در هر تصمیم که میگیرید استفاده کنید .
Ryan Jones مدیر گروه سئو Public Sapient:
این بزرگترین ترفند در سال 2020 خواهد بود . اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، شرکتها مجبور هستند جلوی پنداشتن سئو را به عنوان چاشنی که فقط استراتژی دیجیتالی خود اضافه میکنند ، متوقف کنند و در عوض با آن به عنوان یک عنصر اصلی برنامه تجاری خود رفتار کنند . متخصصصان سئو باید برای درک کامل بازاریابی و پشته دیجیتال ، مهارتهای خود را پرورش دهد . به این صورت که کمتر در رفع مشکلات سئو و بیشتر در مورد رفع مشکلات بازاریابی و تجارت صحبت کنند .