وبسایتی برای ثبت تمامی لینک مطالب شما در سایت ما
5 قانون بازاریابی با رسانه های اجتماعی

قانون گوش دادن : موفقیت در رسانه های اجتماعی به گوش دادن بیشتر و سخن گفتن کمتر نیاز داره . مطالب مخاطبان هدف خودتون رو بخونید و به گفتگوهاشون بپیوندید تا مطالب مهم را بشناسید . اونوقت میتونید محتوایی تولید کنید که رضایت مخاطبان را به دنبال داشته باشه .
قانون تمرکز : در شبکه های اجتماعی بهتره کاری تخصصی انجام بدید تا این که آچار فرانسه باشید . یک رسانه اجتماعی متمرکز در مقایسه با رسانه گستردهای که سعی داره برای همه مردم محتوا تولید کنه شانس بیشتری برای موفقیت داره .
قانون کیفیت : کیفیت بر کمیت ارجحیت داره . بهتره 1000 مخاطب آنلاین داشته باشید که مطالبتون رو میخونن ، اون ها رو به اشتراک میذارن و با مخاطبان خودشون درباره اش بحث میکنن تا اینکه 10000 مخاطب داشته باشین که بعد از تماس اول با شما ناپدید میشن .
قانون سپاسگزاری : در دنیای حقیقی افرادی که حتی یکبار با شما تماس داشته باشن رو فراموش نمیکنید ; در فضای مجازی هم باید به همین شکل رفتار کنید . همیشه از کسانی که با شما در ارتباط هستند سپاسگزاری کنید .
قانون دسترسی : نباید مطلب خودتون رو منتشر کرده و سپس ناپدید بشید . در دسترس مخاطبان باشید و در بحث ها شرکت کنید . اگر به مدت چند هفته یا چند ماه ناپدید بشید،مخاطبان شما رو با افراد دیگه جایگزین میکنن .