رستوران ها، فست فود ها و بازاریابی سنتی

رستوران ها، فست فود ها و بازاریابی سنتی

مالک رستوران سنتی باشید یا یه فست فودی مدرن همیشه نیزه با مشتری ارتباط خوبی داشته باشین.
همچنین در کنار ارتباط با مشتری های قدیمی نیازه تا برای جذب مشتری جدید کارهایی مثل تبلیغات انجام بدین. در کنار بازاریابی یابی دیجیتال هنوز بازارییابی سنتی کارآیی خودش رو داره مخصوصا برای رستوران ها.
همیشه سعی کنید با مخاطب در ارتباط باشین و راه های ارتباطی رو برای مشتری باز بزارید از جمله این راه های میشه به کارت ویزیت اشاره کرد.

کارت ویزیت رستوران همیشه برای تبلیغ نیست با در مشخصات خودتون در کارت ویزیت مخصوصا شماره تماس و آدرس و کانال های ارتباطی این اجازه رو به مشتری بدین که هر زمانی خواست شما با شما ارتباط برقرار کنه.

گرچه خیلی ها معتقد هستند دوران بازاریابی سنتی با تراکت تموم شده اما هنوز برای رستوران ها و فست فود ها این مدل تبلیغات ارزش زیادی داره

یه تراکت خوب با المان های مربوط به رستوران خود طراحی کنید تراکت لایه باز رستوران  رو با غذاهای رستورانتون پر کنید این طرح رو هر چه زیباتر طراحی کنید در جذب مخاطب تاثیر خاصی خواهد داشت . در مرحله پخش نیز سعی کنید با مشتری و مخاطب با احترام برخورد کنید.

مرحله آخر جذب مشتری استفاده از یه منو خوب و جذاب هست.

مشتری ها به منوهای رستوران ها خیلی با دقت نگاه میکنن.

موقع طراحی منو لایه باز رستوران سعی کنید غذاها و سالادها و دسرها رو به خوبی و زیبایی طراحی کنید و از رنگهای جذاب استفاده کنید.یادتون نره مشتری همیشه این منو زیبا رو بخاطر خواهد داشت.

برای دانلود طرح های لایه باز رستوران و فست فود سایت متد گرافیک رو به شما معرفی میکنیم.

همه دسته بندی های محصولات در متدگرافیک هر روز با در نظر گرفتن خیلی موارد مانند زمان و یا ظهور شبکه های اجتماعی جدید با محصولات قابل قبول بروزرسانی می شوند.

و حتی در طراحی های این تیم جزییاتی خاص نیز مدنظر گرفته می شود. به عنوان مثال در طراحیتراکت ساندویچی لایه باز بخاطر تنوع غذایی زیاد در ساندویچی ها و همبرگری ها تراکت های فوق العاده ای با در نظر گرفتن نوع ساندویچ و یا حتی همبرگر طراحی شده است، با استفاده اط طرح های گرم و تصاویر عالی طوری که مخاطبان شما با دیدن این تراکت دهانشان آب بیافتد و مشتری شما بشوند.